środa, 29 maja 2013

short post

Czasami proste słowa ranią z potrójną siłą..




pytają jak to robię,
że potrafię się cieszyć z drobnych sukcesów,
 a ja z głupią miną odpowiadam : pozostaje silna.


Large


wiesz co kocham najbardziej ? 
ten czas , w którym jestem tak bardzo szczęśliwa,
aż mówię,że jestem ładna







jest wiele rzeczy,których pragnę lecz tylko jedna , której potrzebuję.






upadłeś ? to wstań i idź dalej , bo jeszcze nie jedno rozczarowanie przed Tobą








Weź daj mi po prostu szansę bym mogła byś szczęśliwa



Large

są rzeczy, o których nie da się rozmawiać bez użycia siły





czasami jest już za późno by cokolwiek zmienić







czasami zostaje nam tylko oddychać



tych niedopowiedzianych spojrzeń,gestów i 
słów rodzi się zainteresowanie, by czas zepsuć to mógł"



Large



czasami mam wrażenie,że jestem nikim na tym świecie.
 Może czasami ktoś jedynie mnie wykorzystuje dla własnych korzyści, 
nic pozatym.
 Może czasami jestem dodatkiem czyjeś perfekcji.
Czasami każdy mijający mnie na ulice pokaże palcem,
 by po prostu obrazić.
be yourself ♥

Just stay strong <3

Wiesz, zawsze mówię, 
aby być cierpliwym bo w końcu 
szczęście do nas przyjdzie, ale  ile można czekać ?

Every time I close my eyes 
It's like a dark paradise
No one compares to you 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz