niedziela, 23 lutego 2014

Another side

Pamiętam, że kiedyś cieszyłam się każdą chwilą ...


Z każdym dniem czuję się coraz gorzej.
Poddaje się , nie walczę.
Teraz czas by inni powalczyli o mnie.


Najczęściej nicość nas gubi.


Ból jest częścią życia.
Jest czymś, czego nie przeskoczysz.
To najtrudniejszy poziom w tej grze.



Nie cofaj się !











Jeszcze chwila i skończyłabym z tym życiem.


Czasami gorszy dzień wiele nam uświadamia.
Ukazuje popełnione błedy.

Przyjaźń jest trudna..
Czasami nawet zbyt trudna


Przyjdzie dzień, gdy zrozumiesz co naprawdę czuję.


Nigdy nikogo nie wyróżniałam,
zawsze próbowałam zadowolić wszystkich.


Łatwiej byłoby wszystko rzucić
i wyjebać stąd jak najdalej.
Gdybym mogła mieć jedno życzenie,
życzyłabym sobie aby ludzie nie łamali sobie serc.

Tak bardzo chciałam być jedyna,
a nie tylko jedną z wielu...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz