niedziela, 6 kwietnia 2014

all my mind.

ile warte jest życie pełne bólu ?



Każdego dnia gdy otwieram oczy 
mam nadzieję na odrobinę szczęścia.
Każdego wieczoru mam nadzieję 
na lepsze jutro.
Ale ile można żyć nadzieją ?




osądzasz mnie po tym,
gdy zobaczyłeś mnie w chwili zapaści.
Szkoda, że nie zrobiłeś tego gdy byłam jeszcze szczęśliwa.


Wierzę,że w końcu ludzie przestaną nas zawodzić.



Nigdy nie miej się za gorszą osobę
od innych.
Przecież każdy jest wspaniały na swój sposób.

I will always here for you, not for myslef.

Music is my inner voice
To czy będziesz szczęśliwa zależy od tego 
jak bardzo chcesz udawać nieszczęśliwą.

Love


Biegnij przed siebie tak byś nie patrzał wstecz.


Badź sobą, nie udawaj kogoś innego 
by stać się lepszą wersją dla otoczenia.


Nie ucz innych radości , nie mając jej w sobie.


3,2,1 koniec czasu,
nasza miłość się skończyła.


Dla Ciebie umrę 152452 razy,
obyś po prostu sprawił bym była szczęśliwa.



Nie dbam o to jak na mnie patrzysz,
znam swoją wartość i  nie zniżę się
do poziomu , w którym mnie widzisz

Always be proud of yourself.


ŻYJ , nie bądź gorszy od innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz